10 Kasım’dan not

Yüksel Caddesi’nde kamuda keyfi ve hukuksuz işten atmalara, bir gecede 13bin ÖYP’linin kadrosunun elinden alınmasına karşı oturma eylemi yapmak isteyen Nuriye Gülmen’e polis bugün de saldırdı ve gözaltına aldı. Akşam saatlerine dogru serbest bırakıldı.

Nuriye’nin mesajı:

Merhaba Dostlar,
Bugün eyleme devam ettim bildiğiniz gibi. Yuksel ve Karanfil Caddesinde olağanüstü güvenlik önlemi alınmıştı. Anıtın önüne geçmeme bile engel olmaya çalıştılar. Geçer geçmez de gözaltına alındım.
Eylemin verdiği rahatsızlık polislerin tavrında da kendisini gösterdi. Saldırgan tavırlarla ve işkence yaparak beni vazgeçireceklerini düşünüyor olmalılar. Polis aracında üst araması yapmiış olmalarına rağmen gözaltında da üst araması dayattılar ve zorla, üstüme çıkarak üst araması yaptılar. Sol kolumda ödem oluştu. Her iki kolumda morluk ve kızarıklık, sol kaburgamda acı ve ağrı var.
Nezarette de SES’in eyleminden alınan sağlık emekçileriyle birlikteydik. Bol sohbetli bir gözaltı oldu. Buradan onların direnişini de selamlıyorum.
Yarın, bugünkü gözaltı işlemini yapan polisler hakkında suç duyurusunda bulunacağım. Cumartesi günü saat 13:00’da yine İnsan hakları anıtının önünde olacağım.
Gözaltı ve işkenceyle beni yıldıramayacaklar. İşimi istiyorum, alacağım.
Yüreği atan, arayıp soran, destek mesajları atan herkese binlerce teşekkür. Biz haklıyız ve mutlaka biz kazanacağız.

**Fotoğraflar Seyri Sokak’tan alınmaktadır.

